Marka osobista Adriana Furmana coraz silniejsza
Do 1 244 566 zł wzrosła szacunkowa wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) obecności marki osobistej Adriana Furmana w mediach tradycyjnych (prasa, radio, TV, www) i społecznościowych. Dla porównania, wartość na dzień 26 maja 2021 wyniosła 766 943 zł. Wyliczeń dokonała, tak jak przy poprzednim badaniu, firma specjalizująca się w monitoringu mediów, PRESS-SERVICE Sp. z o.o. z Poznania.
Analizie poddano materiał pochodzący z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych, najważniejszych mediów społecznościowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.
Badaniem objęto następujące przedziały czasowe:
Media tradycyjne: 01.01.2018 – 30.09.2022
Media społecznościowe: 26.05.2019 – 30.09.2022
Przekaz w mediach tradycyjnych (prasa, radio, TV, www):
LICZBA PUBLIKACJI: 97
ZASIĘG PRZEKAZU: 56 442 087
DOTARCIE PRZEKAZU: 1 823 750
EKWIWALENT SZACUNKOWY AVE: 1 177 340 zł
Przekaz w mediach społecznościowych:
LICZBA WPISÓW: 930
ZASIĘG PRZEKAZU: 1 015 334
DOTARCIE PRZEKAZU: 795 929
EKWIWALENT SZACUNKOWY AVE: 67 226 zł
Łączna, szacunkowa suma ekwiwalentu reklamowego wynosi 1 244 566 zł.
Mój przekaz zatacza coraz szersze kręgi i nieustannie zyskuje na znaczeniu. Jestem dumny, że mój głos, który obala mity o niepełnosprawności i kieruje uwagę na osoby z niepełnosprawnościami jako ludzi wysoce wartościowych, rozbrzmiewa coraz głośniej i dalej. Osoby te skłonne są po stokroć wykorzystać otrzymaną szansę. Mam tu na myśli głównie, ale nie tylko, pracę. Aby jednak zadziać się mogły znaczące zmiany, trzeba systematycznie wdrażać szeroko rozumiane rozwiązania dostępnościowe. Razem z ludźmi, z którymi pracuję, robimy to od wielu lat i gorąco zachęcam do tego każdego, kto, tak jak my, wierzy, że każdy jest ważny i każdy powinien mieć dostęp do wszelkich dóbr i usług na równi z innymi. Te idee będę promował nadal i cieszę się, że w dzisiejszych czasach mogę to robić za pośrednictwem wielu mediów. – tak Adrian Furman podsumowuje aktualny raport.