Grupa AF

Zainteresował Cię ten artykuł i chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas na: PR@grupaaf.pl


Ekwiwalent reklamowy – raport specjalistycznej analizy medialnej

712 226 zł – to szacunkowa wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE)* obecności marki osobistej Adriana Furmana w mediach tradycyjnych (prasa, radio, rtv, www). Na zlecenie Grupy AF badanie przeprowadziła poznańska firma PRESS SERVICE sp. z o.o., specjalizująca się w monitoringu mediów.

Analizie poddano materiał pochodzący z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln
polskojęzycznych portali internetowych, najważniejszych mediów społecznościowych oraz
100 stacji radiowych i telewizyjnych. Odnotowane publikacje podzielono ze względu na: rodzaj medium, tj. Internet, prasa, radio, telewizja, oraz na profil medium, tj. media specjalistyczne, regionalne i informacyjno-ekonomiczne. Zgromadzony materiał przeanalizowano za pomocą technik służących badaniu efektywności PR. W tym celu użyto wskaźników: dotarcia, zasięgu dotarcia do odbiorcy oraz szacunkowego ekwiwalentu reklamowego.

Analiza objęła okres:
Media tradycyjne: 01.01.2018- 25.05.2021.
Media społecznościowe: 26.05.2019-26.05.2021.

Przekaz w mediach tradycyjnych:
LICZBA PUBLIKACJI (prasa, www, rtv): 79
ZASIĘG PRZEKAZU (prasa, www, rtv): 47 119 229
DOTARCIE PRZEKAZU (prasa, www, rtv): 1 551 776
EKWIWALENT SZACUNKOWY (prasa, www, rtv): 712 226 zł

Przekaz w mediach społecznościowych:
LICZBA WPISÓW: 854
ZASIĘG PRZEKAZU: 804 177
DOTARCIE PRZEKAZU: 706 715
EKWIWALENT SZACUNKOWY: 54 717

Łączna, szacunkowa suma ekwiwalentu reklamowego wynosi 766 943 zł.

“Powyższe dane nie tylko cieszą i mobilizują do jeszcze efektywniejszej pracy, ale przede wszystkim świadczą o tym, że skutecznie realizuję swoją misję, a media to zauważają. Człowiek na wózku, Stephen Hawking biznesu, bo tak mnie nazwano, skupia się nie tylko na biznesie, ale działa też na rzecz promocji otwartego rynku pracy dla osób z niepełnosprawnością, osiąga tak duży zasięg medialny. Mam coś do powiedzenia w przestrzeni publicznej, którą komunikują  i relacjonują media. Co konkretnie? Że niepełnosprawność nie stoi w sprzeczności z biznesowym sukcesem, że można, jeśli tylko ma się w sobie zaparcie.”

Adrian Furman, prezes Grupy AF sp. z o.o. i Poland IT-Lab LLC

* Wycena danego przekazu określana w danej walucie (w złotówkach). Polega na szacowaniu wartości publikacji lub emisji danego przekazu na podstawie cenników reklamowych medium, powierzchni publikacji, liczby odsłon, liczby unikatowych użytkowników czy czasu trwania programu. Wyraża sumę środków finansowych, jakie potrzeba byłoby, gdyby dany materiał był reklamą. W wycenie szacunkowej określa się cenę całej publikacji.

 

Więcej z tej kategorii...
Najnowsze artykuły i komunikaty prasowe
Powrót do strony głównej
Powrót