Grupa AF

Zainteresował Cię ten artykuł i chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas na: PR@grupaaf.pl


Grupa AF po raz drugi na American Day w Katowicach

Kierunki polsko-amerykańskiej współpracy w perspektywie najbliższych stu lat, debata o wymianie technologicznej z jedną z największych potęg gospodarczych świata, możliwych kierunkach rozwoju i zasad skutecznej ekspansji zagranicznej. To jedne z najważniejszych tematów, o których rozmawiali uczestnicy 4. edycji American Day.

Impreza zorganizowana przez Zespół ds. Współpracy Międzynarodowej Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, ma na celu rozwój stosunków gospodarczych i bycie swoistym know-how dla firm, które planują wejść na rynek za oceanem.

Podczas panelu „Polsko-Amerykańska wymiana technologiczna” zaproszeni goście przekonywali, że mechanizmy wejścia na rynek amerykański są inne, od tych na Starym Kontynencie. Definicje innowacyjności też są różne. Europejska związana jest z badaniami, amerykańska z popytem na dany towar. Jak wspólnie stwierdzono, jeśli dana firma posiada innowacje, które odpowiadają oczekiwaniom to – pilnując formalności i etycznych zasad rynkowych – sukces jest gwarantowany.

Wśród zaproszonych gości i panelistów był m.in. Adrian Furman, prezes grupy AF. Przekonywał, popierając to własnym doświadczeniem, że na pewnym etapie rozwoju firmy, chcąc zarabiać duże pieniądze, trzeba spróbować zaistnieć na amerykańskim rynku. Dlatego założyłem spółkę Poland IT-Lab, którą cały czas rozwijam, a czerpiąc wiedzę z rynku amerykańskiego, łatwiej jest mi być kilka kroków przed polską konkurencją – powiedział. Dodał też, że kody kulturowe dwóch krajów za bardzo się nie różnią, co jest znacznym ułatwieniem.

Podczas wydarzenia odbyło się spotkanie z przedstawicielami The Greater Richmond Partnership, którzy wskazali, jak Stan Virginia może pomóc w wejściu na tamtejszy rynek.

Więcej z tej kategorii...
Najnowsze artykuły i komunikaty prasowe
Powrót do strony głównej
Powrót