SERDELEK LOGO, IDENTYFIKACJA WIZUALNA, MATERIAŁY REKLAMOWE

Cel projektu

Firma Serdelek zleciła nam opracowanie systemu klarownej identyfikacji wizualnej, która w logiczny sposób nawiązywałaby do profilu działalności firmy i jej kultury organizacyjnej. Główną dewizą działania firmy jest dbałość o najwyższąjakość oferowanych produktów, które trafiają na polskie i zagraniczne stoły. Wartość ta miała zostać wyrażona również w tworzonym przez nas projekcie.

Założenia projektu

W ramach projektu stworzyliśmy logo i system identyfikacji wizualnej marki oraz przygotowaliśmy materiały reklamowo-wizerunkowe w postaci wizytówek, papieru firmowego, kopert, długopisów i etykiet cenowych. Zdecydowaliśmy, że kolorystyką najlepiej korespondującą z profilem firmy będzie czerwono-niebieska,a odpowiednimi kształtami będą lekko zaokrąglone, które dopełnią nazwę firmy. Przygotowana przez nas księga identyfikacji wizualnej pozwoliła klientowi uporządkować i ujednolicić dotychczasową komunikację marki.

Zobacz kolejny projekt