HUNTI E-COMMERCE

Cel projektu

Projekt zakładał stworzenie serwisu aukcyjnego o zasięgu międzynarodowym z przeznaczeniem dla pasjonatów łowiectwa, militariów i survivalu. Serwis miał nie tylko wyróżniać się funkcjonalnością, ale także być przyjazny dla użytkownika, miał posiadać kilka kluczowych elementów, m.in. transparenty system transakcyjny, rozbudowany katalog produktów oraz forum tematyczne. Zlecenie obejmowało również zaprojektowanie szaty graficznej.

Założenia projektu

Właściciele marki Hunti mieli jasno sprecyzowane potrzeby dotyczące mechanizmów działania serwisu. Obejmowały one szereg funkcjonalności, umożliwiających użytkownikom realizację procesów handlowych oraz ich administrowanie. Aby spełnić oczekiwania klienta, stworzyliśmy wielojęzyczną kategorię produktów, umożliwiającą dostęp do wszystkich wystawionych na sprzedaż przedmiotów, niezależnie od kraju zamieszkania kontrahenta. Wdrożyliśmy również prosty w obsłudze panel użytkownika z dostępem do historii transakcji, różne metody sprzedaży (licytacja, ustalona z góry cena oraz połączenie tych dwóch opcji) i płatności, przejrzysty system reklamowy oraz rozbudowane forum zrzeszające osoby zainteresowane tematyką myśliwską. Wszystko dostępne w czterech wersjach językowych. Nie bez znaczenia okazało się również bezpieczeństwo transakcji, które stało się jednym z czynników decydujących o konkurencyjności platformy.

Zobacz kolejny projekt