W biznesie liczy się skuteczność, nie to, czy jeździsz na wózku.
Z tą myślą 10 lat temu stworzyłem pierwszą w Polsce firmę consultingową, w której pracują głównie osoby z niepełnosprawnością. Nasz nakład pracy i strategia działań to gwarancja osiągnięcia celów Twojej firmy.
Efektem projektu miało być stoisko na targach okien, drzwi i fasad Fensterbau Frontale 2018, które są wiodącymi targami na świecie w tej branży. Miało ono nie tylko obrazować wartości marki, ale również zapewnić odpowiednią przestrzeń do nawiązania partnerskich relacji biznesowych.
Aby projektowane stoisko budziło skojarzenia z elementami charakteryzującymi firmę, takimi jak staranny dobór komponentów, wieloletnie doświadczenie oraz solidność wykonania produktów, należało jednocześnie zadbać o spójność z identyfikacją wizualną marki oraz dopasowanie materiałów i środków przekazu. Stoisko zostało opatrzone grafikami nawiązującymi do profilu działalności firmy. ikonami symbolizującymi poszczególne kategorie produktów, a w konstrukcję wpleciono okna, drzwi, rolety i bramy. Przestrzeń na spotkania biznesowe zorganizowano w centralnej części stoiska. Wydzielono tam przyjazny kącik do prowadzenia rozmów, networkingu i wypicia kawy.