W biznesie liczy się skuteczność, nie to, czy jeździsz na wózku.
Z tą myślą 10 lat temu stworzyłem pierwszą w Polsce firmę consultingową, w której pracują głównie osoby z niepełnosprawnością. Nasz nakład pracy i strategia działań to gwarancja osiągnięcia celów Twojej firmy.
Firma Dom Ubezpieczeniowy powierzyła nam zaprojektowanie materiałów reklamowych zgodnych z księgą identyfikacji wizualnej. Materiały miały wspierać działania promocyjne firmy i nieść ze sobą przekaz spójny z polityką i celami firmy. Klientowi zależało na zbudowaniu wizerunku solidnej firmy, budzącej zaufanie i zapewniającej pełen zakres ochrony ubezpieczeniowej.
Osiągnęliśmy zakładane cele dzięki przemyślanym połączeniom elementów graficznych i tekstowych. Projekty utrzymaliśmy w jednolitej kolorystyce, zgodnej z księgą identyfikacji wizualnej marki. Dodatkowo, opatrzyliśmy je sloganem, którego treść wynikała z misji, kultury i strategii firmy. Stworzyliśmy spójną całość, podkreślającą tożsamość marki i ułatwiającą jej identyfikację. Materiały reklamowe zaprojektowaliśmy dla różnych formatów: roll-up, ulotka składana, nadruk na gadżet firmowy oraz grafika do mediów społecznościowych.