Adrian Furman – wizjoner, od którego wszystko się zaczęło

Prezes i założyciel marki Grupa AF oraz amerykańskiej spółki Poland IT-Lab, pomysłodawca i partner projektów: Biznes Bez Barier, Dostępność Plus. Nazywany Stephenem Hawkingiem biznesu. Człowiek sukcesu, który od samego początku charakteryzował się nieszablonowym podejściem do prowadzenia firmy oraz rewolucyjnym spojrzeniem na niepełnosprawność.

Adrian Furman, będąc osobą niepełnosprawną, nie wybrał biernego stylu życia. W 2012 r. został rzecznikiem niepełnosprawnych w swoim samorządzie terytorialnym i do dziś jest uważany za jednego z liderów społeczności. Jego ciągła gotowość do budowania pozytywnego wizerunku osób z niepełnosprawnością zrodziła pomysł stworzenia firmy społecznie zaangażowanej, która umożliwiałaby niepełnosprawnym realizację zawodowych aspiracji oraz wpływała pozytywnie na ich wizerunek na rynku pracy.

To, co kiedyś było jedynie śmiałą ideą, dziś jest prężnie rozwijającą się spółką. Adrian Furman udowodnił wszystkim, że chcieć znaczy móc. 10 lat działalności biznesowej przyniosło nie tylko sukces finansowy w postaci niezależnej wyceny firmy na kwotę ponad 12 mln złotych, ale również uznanie w branży oraz zdobycie pozycji eksperta. Doceniono także wieloletnią aktywność Grupy AF na rzecz osób niepełnosprawnych – pod koniec 2018 roku markę nagrodzono wyróżnieniem w ministerialnym konkursie „Polskie inwestycje przyszłości".

Obecnie Adrian Furman aktywnie uczestniczy w różnego rodzaju eventach i wystąpieniach branżowych. Jest ambasadorem rządowego programu Dostępność Plus, występuje jako mentor na konferencjach związanych z biznesem i nowymi technologiami oraz wspiera młodzież, udzielając motywacyjnych prelekcji. Jest również regularnie zapraszany na przemówienia eksperckie, m.in. w ramach cyklu „(Nie)pełnosprawni na rynku pracy” odbywającego się na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.

Grupa AF

Specjalizujemy się w kompleksowym wsparciu firm w zakresie IT, marketingu i doradztwa biznesowego. Prowadzimy projekty i wdrażamy rozwiązania, pomagając firmom zwiększać konkurencyjność, podnosić efektywność działania oraz realizować założone cele biznesowe.

Od ponad 10 lat realizujemy różne projekty dla rodzimych i zagranicznych marek. To właśnie zadowoleni klienci są potwierdzeniem skuteczności naszych działań.

Współpracowaliśy m.in. z:

Asseco, Grycan, Logart, MultiMedia, szukampracy.pl, FedEx, KGHM, Mostostal, Sefako, TUI.

Współpracowaliśmy m.in. z:

Misja firmy

Jako firma składająca się głównie z osób z niepełnosprawnością, włączając w to samego założyciela, promujemy wizerunek osób niepełnosprawnych jako ludzi zdolnych do konkurencji na otwartym rynku, podejmując się najtrudniejszych zadań.

Przekuwamy potrzeby w skutecznie działające rozwiązania. Łączymy marki, ludzi i atrakcyjne budżety.

Poznaj nasze zasady etyczne

Karta Świdnicka
Pozycja marki na rynku

10-letnie doświadczenie w branży (na rynku od 2011 roku) pozwoliło nam wypracować skuteczne metody działania i pozyskać grono zaufanych klientów. W tej chwili Grupa AF zatrudnia ponad 30 różnych specjalistów i może pochwalić się dużymi projektami zrealizowanymi zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych marek.

Na przełomie 2017 i 2018 roku niezależna wycena spółki Grupa AF opiewała na kwotę przekraczającą 12 mln złotych, a przychód za rok 2017 wyniósł 7,4 mln złotych. Na wartość przedsiębiorstwa składają się przede wszystkim: kapitał intelektualny, wyspecjalizowana kadra, know-how oraz prowadzony dla kontrahentów program Biznes Bez Barier.

Biznes Bez Barier
Biznes Bez Barier Biznes Bez Barier

To nasz autorski program społeczny skierowany do kontrahentów i umożliwiający skorzystanie z systemu finansowania działań z zakresu CSR. Jego celem jest działanie na rzecz poprawy sytuacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy oraz ukazanie ich jako rzetelnych pracowników i równorzędnych partnerów biznesowych.

Firmy podejmujące z nami współpracę otrzymują certyfikat CSR, który nie tylko buduje pozamaterialną wartość przedsiębiorstwa, ale również przynosi szereg korzyści finansowych, np. w postaci optymalizacji budżetu współpracy, dzięki czemu działania CSR pozostają bezkosztowe.

Co zyskujesz?

pozytywny wizerunek

pozytywny wizerunek

przewagę konkurencyjną

przewagę konkurencyjną

certyfikat CSR

certyfikat CSR

finansowanie usługi

finansowanie usługi

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ