W biznesie liczy się skuteczność, nie to, czy jeździsz na wózku.
Z tą myślą 10 lat temu stworzyłem pierwszą w Polsce firmę consultingową, w której pracują głównie osoby z niepełnosprawnością. Nasz nakład pracy i strategia działań to gwarancja osiągnięcia celów Twojej firmy.
Celem projektu było bardziej czytelne i precyzyjne zdefiniowanie znaku marki oraz sposobów jego zastosowania. Obok Księgi identyfikacji wizualnej i odświeżenia logo, przygotowaliśmy również stronę internetową, na której to wdrożyliśmy rozwiązania określone w KIW. Dzięki tym działaniom firma prezentuje swoją ofertę w sposób czytelny i estetyczny.
Od podstaw stworzyliśmy Księgę identyfikacji wizualnej, biorąc pod uwagę wytyczne klienta oraz cele jakie zamierzał osiągnąć. Opisaliśmy znak, określając jego formy podstawową i alternatywne, opracowaliśmy jego konstrukcję, w tym, definiując pole ochronne, skalowanie, kolorystykę, typografię, występowanie na różnych tłach i niedopuszczalne modyfikacje. Opracowaliśmy też projekt papieru firmowego, stopki e-mail, wizytówki oraz innych materiałów prezentacyjnych.