Portfolio:

Taniej Dla Domu

-

marketing

hash background
Taniej Dla Domu_2

Taniej Dla Domu

Zlecenie obejmowało przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem sieci reklamowej Google (reklama typu AdWords) wraz z remarketingiem. Celem działań marketingowych było: zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ruchu w e-sklepie, zainteresowanie odbiorców oferowanymi produktami oraz zwiększenie sprzedaży.

Wizualizacje

Pierwszym krokiem było dokładnie określenie celów oraz zdefiniowanie grupy docelowej. Naszym zadaniem była promocja całej witryny oraz poszczególnych produktów dostępnych aktualnie w sprzedaży (renomowane marki, sezonowe zapotrzebowanie). Dla każdego zadania oraz miejsca emisji reklamy określiliśmy odrębny zestaw słów kluczowych. Jako że kampania była nastawiona głównie na sprzedaż, ustawiliśmy sposób rozliczania na model CPC (cost per click). Nieustannie prowadziliśmy również działania optymalizacyjne w oparciu o dane statystyczne, dzięki czemu mogliśmy jeszcze precyzyjniej dotrzeć do grupy docelowej.

Udało nam się wypracować zadowalające Klienta efekty. Przede wszystkim znacząco wzrósł ruch na promowanej stronie, o czym świadczyły dane pozyskane z Google Analytics. Zwiększyło się również zainteresowanie odbiorców poszczególnymi produktami, co przełożyło się na większą ilość transakcji sprzedażowych i zauważalnych wzrost konwersji.

lub po prostu:

wróć do kategorii