Portfolio:

Dom Ubezpieczeniowy

-

marketing

hash background
Dom Ubezpieczeniowy_2

Dom Ubezpieczeniowy

Dla firmy Dom Ubezpieczeniowy przeprowadziliśmy kampanię reklamową z wykorzystaniem portalu społecznościowego Facebook. Działania miały na celu: wzrost rozpoznawalności marki, zwiększenie liczby osób obserwujących fanpage oraz przekierowanie odbiorców na stronę typu landing page w celu pozyskania leadów sprzedażowych.

Wizualizacje

Osiągnięcie założonych celów marketingowych wymagało wykorzystania dwóch rodzajów reklam. Po pierwsze przeprowadziliśmy kampanię zasięgową, promującą fanpage oraz poszczególne pakiety ubezpieczeniowe. Po drugie stworzyliśmy landing page dedykowany ubezpieczeniom OC i uruchomiliśmy kampanię nastawioną na pozyskanie leadów sprzedażowych w postaci adresu mailowego lub numeru telefonu. W obu przypadkach wykorzystaliśmy różne zestawy zdjęć i tekstów reklamowych, chcąc przeprowadzić testy typu A/B i sprawdzić jak grupa docelowa reaguje na poszczególne kreacje. Dzięki temu uzyskaliśmy informacje, które posłużyły nam do działań optymalizacyjnych.

Efekt przeprowadzonych działań reklamowych oceniamy jako zadowalający. W krótkim czasie udało nam się podwoić liczbę osób obserwujących fanpage marki. Pozyskaliśmy również założoną ilość leadów  i tym samym wzbudziliśmy zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych.

lub po prostu:

wróć do kategorii