Portfolio:

eOkulary

-

e-commerce

hash background
EOkulary

EOkulary

Dotychczas wykorzystywana platforma ograniczała funkcjonowanie sklepu eOkulary i nie odpowiadała jego zapotrzebowaniu. Dostęp do niej był zamknięty, co uniemożliwiało jej rozwój przez programistów. Wskutek tego firma zleciła zmianę platformy na bardziej perspektywiczną i posiadającą liczne funkcjonalności wspierające procesy zakupowe.

Wizualizacje

Nowa witryna miała być przystosowana do sprzedaży w segmencie B2C i B2B oraz posiadać możliwość prezentacji odrębnego asortymentu klientom detalicznym i hurtowym. Dodatkowo uprościliśmy sposób zarządzania gospodarką magazynową poprzez dodanie narzędzi umożliwiających kontrolowanie stanu magazynowego każdej z grup. Przeprowadziliśmy także migrację ponad 3000 produktów z bazy danych poprzedniego sklepu oraz zintegrowaliśmy je z usprawnioną wyszukiwarką. Ponadto platforma została rozbudowana o opcję darmowej dostawy dla zakupów przekraczających określoną kwotę przez wykorzystanie niestandardowej, w pełni konfigurowalnej funkcjonalności Shopera.

W ręce Klienta oddaliśmy kompletną witrynę e-commerce, odpowiadającą zaleceniom wynikającym ze specyfikacji. Platforma została wyposażona w szereg nowoczesnych rozwiązań oraz dostosowana do wyświetlania się na urządzeniach o różnej rozdzielczości, dzięki czemu ułatwiła użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich produktów. Wdrożenie nowego projektu przełożyło się na wzrost konwersji oraz wiarygodność marki.

lub po prostu:

wróć do kategorii